Informatie vrienden van - Stichting Xenia's Wish

Informatie vrienden van

Voel je ook een bijzondere band met ons? Misschien ken je een jongere die te maken heeft met de gevolgen van kanker of heb je een zoon, dochter, vriend of vriendin die hier mee te maken heeft. Dan zijn we al bijna vrienden. De stichting wil samen met jou nog meer jongeren zich jong laten voelen, en plezier te laten maken met vrienden. Door middel van een jaarlijkse bijdrage ben je al vriend van de stichting.

Vrienden maken het verschil! Voor stichting Xenia’s Wish zijn vrienden heel belangrijk, wij zorgen ervoor dat jongeren die te maken hebben met de gevolgen van kanker met vrienden weg kunnen. Niet alleen deze vrienden zijn belangrijk maar ook alle vrienden van Stichting Xenia’s Wish die deze weekend helpen mogelijk te maken. De vrienden van de stichting zijn mensen en bedrijven die Stichting Xenia’s Wish een warm hart toedragen.

Als vriend draag je een jaarlijks bedrag bij aan stichting Xenia's Wish, dat kan een van onderstaande bedragen zijn.

Vragen of meer weten neem dan contact met ons op via stichtingxeniaswish@gmail.com of via ons contactformulier.

Particuliere vrienden:

10 euro: penvriend