Kidsmiddag - Stichting Xenia's Wish

Kidsmiddag

Op zaterdag 3 juni 2023 organiseren wij een superleuke KIDSMIDDAG. Deze middag wordt georganiseerd door en voor onze stichting, als voorbereiding op het grootse evenement van 24 september: De Ten Miles van Tilburg.

Iedereen van 6 t/m 12 jaar is van harte welkom om 14:00 in het Cultureel Centrum Baarle-Nassau. De middag duurt tot 17:00.

Deze middag zit vol met leuke activiteiten, van knutselen tot leuke dansjes, het komt allemaal voorbij. We zullen deze middag speciaal leuke dingen gaan knutselen om de deelnemers aan de Ten Miles van Tilburg op een leuke manier te kunnen gaan aanmoedigen.

Vind jij het leuk om te zingen, dansen, knutselen en vooral om gezellig samen te zijn met heel veel andere gezellige mensen? Meld je dan nu aan! Er is een maximum aantal deelnemers, dus wees er snel bij. We vragen een deelnemersprijs van €12,50 per persoon. Dit bedrag komt geheel ten goede aan de organisatie van deze middag en de stichting.

Mocht de toegangsprijs ontoereikbaar zijn voor jou, meld dit dan bij “bijzonderheden” op het aanmeldformulier.
Wie:
Iedereen van 6 t/m 12

Wanneer:
Zaterdag 3 Juni 2023

Waar:
Cultureel Centrum Baarle-Nassau
Pastoor de Katerstraat 5-7
5111 CM Baarle-Nassau
Meld je aan voor de kidsmiddag door het onderstaande formulier in te vullen en te betalen via onderstaande link. Wanneer beide bij ons binnen zijn is de inschrijving definitief en ontvangt u hier binnen een aantal dagen een bevestiging van de inschijving per email.

Betaal via deze link. (Het bedrag is aan te passen voor het juiste aantal kids)