Samenwerkingen - Stichting Xenia's Wish

Heeft u interesse in een samenwerking met onze stichting? Laat het ons weten via partners@stichtingxeniaswish.nl of het contact formulier!

Wij hebben een prachtige samenwerking weten te realiseren met het vakantiepark van RCN het Grote bos te Doorn.
Hier heeft ons eerste weekend weg plaatsgevonden, en hier zullen ook volgende weekenden georganiseerd worden.

Wij werken samen met Stichting Gaandeweg. Deze stichting zet zich al 30 jaar lang in voor gezinnen waarvan één van de kinderen de diagnose kanker heeft gekregen. De stichting zorgt ervoor dat het hele gezin tussen alle chemokuren, opnames en ziekenhuisbezoeken door, weer even écht gezin kan zijn. Door ze ‘op een korte vakantie te sturen’.
Het Prinses Maxima Centrum te Utrecht (PMC) stuurt Wishers naar ons door.
AYA’s zijn jonge mensen die in de leeftijd van 18 t/m 39 jaar de diagnose kanker krijgen. De wereld op z’n kop terwijl vrienden doorgaan. Dit kan de relatie met vrienden doen veranderen en de kan AYA zich soms ook verwijderd voelen van zijn/haar vriendschappen. Juist dan is het van belang om te kijken hoe ze deze sociale aansluiting kunnen blijven vinden en daar kan Stichting Xenia’s Wish een rol in spelen!
Up Social Club help on logistiek achter de schermen en heeft voetbal shirts geschonken om te veilen.
Contactinformatie
Stichting Xenia's Wish Loveren 10 5111 TB Baarle - Nassau