Wie zijn wij - Stichting Xenia's Wish

Wie zijn wij

Stichting Xenia's Wish telt momenteel 10 leden. Ons bestuur bestaat uit Danique, Lidia en Else-Mariek. De vrijwilligers zijn Roos, Loes, Loes en Marieke. Samen zorgen wij ervoor dat de Wisher's een zo fijn mogelijke tijd hebben. Wilt u contact opnemen met een van onze bestuursleden? Dat kan via bestuur@stichtingxeniaswish.nl

Else-Marieke Sienstra
Else-Marieke Sienstra
Ik ben Else-Marieke en ik ben al jaren bevriend met Nikos en Lidia, waardoor ik Xenia ook heb mogen kennen. Ik woon op Vakantiepark RCN Het Grote Bos waar mijn man
de parkmanager is. Hier brengen Wishers hun weekendje weg door. Als het nodig is zal ik Wishers ontvangen als ze hier komen voor een weekend.
Lidia Verheijen
Lidia Verheijen
Ik ben Lidia Verheijen, trotse moeder van 4 kids en een kleindochter. Ik verzorg binnen de stichting de functie van penningmeester .

Xenia is onze jongste dochter, tijdens haar periode van ziek zijn hebben wij diepgaande gesprekken gehad. Zo ook over de gang van zaken na haar overlijden. Tijdens haar ziek zijn zijn wij op zoek gegaan naar een organisatie die dingen organiseert voor jongeren die ziek zijn. Gek genoeg was dit er niet voor de leeftijd van Xenia. Zo kwam Xenia met het idee om een deel van haar spaargeld te doneren voor zieke kinderen. Hoe ziek Xenia ook was, toch dacht ze altijd aan anderen. Dat maakt mij een ontzettend trotse moeder.
Danique van Beers
Danique van Beers
Mijn naam is Danique van Beers, binnen deze stichting zal ik de rol vervullen van voorzitter.

Ik ben het schoonzusje van Xenia maar ook vriendin. Samen hadden wij een grote passie, namelijk muziek.
Tot aan het einde van Xenia’s ziek zijn hebben we deze passie gedeeld. Dansend, zingend en lachend hebben we onze laatste herinneringen gemaakt. En dat waren ontzettend mooie herinneringen die ik altijd zal koesteren. Ik ben dan ook méér dan trots op het feit dat ik haar wens, samen met Lidia en Imke, in vervulling mag laten gaan.
Loes Scheffers
Mijn naam is Loes Scheffers, via mijn zus (Roos) ken ik Xenia en ben ik in contact gekomen met Stichting Xenia’s Wish.

Na het afronden van mijn studie Marketing en Communicatie studeer ik nu Business Innovation.

Ik zal dan ook de stichting voornamelijk ondersteunen met marketing en communicatie! En ik ben ervan overtuigd dat we met zijn alle veel jongeren kunnen helpen!
Loes van Iersel
Ik ben Loes van Iersel. Ik ken Xenia van het hockeyen. Ik heb bij haar in het team gezeten. Op die manier ben ik in contact gekomen met de stichting Xenia’s Wish.

Ik zit momenteel in mijn laatste jaar event management en zal samen met Loes de marketing en communicatie op pakken. Met deze stichting hoop ik veel jongeren een geluksmoment te bezorgen en ze te laten genieten samen met vrienden en vriendinnen.
Marieke Sienstra
Ik ben Marieke (21) en Xenia ken ik vooral van de verhalen van mijn ouders die vrienden van haar ouders zijn. Ik woon op Vakantiepark RCN Het Grote Bos en hier zal ik dan ook indien nodig Wishers ontvangen als zij een weekend mogen komen namens de stichting.
Roos Scheffers
Mijn naam is Roos Scheffers. Ik heb Xenia leren kennen tijdens de hockey waar we snel goed bevriend zijn geraakt. Met Xenia heb ik veel dingen voor de eerste keer gedaan: op stap, op vakantie zonder ouders, laat thuis komen. Ik heb veel geleerd van Xenia en ik ben heel blij haar gekend te hebben. Daarom ben ik erg blij dat ik via de stichting nog met Xenia verbonden kan zijn.

Momenteel ben ik bezig met mijn master Artificial Intelligence en ik neem het beheren van de website over van Danique.