Doneer - Stichting Xenia's Wish

Doneer

Doneer direct via onderstaande knop of lees over andere manieren om bij te dragen onder 'Help mee'.
Dankjewel voor je interesse in het steunen van Stichting Xenia's Wish! Jouw donatie maakt een direct verschil in het leven van jongeren die kampen met de uitdagingen van kanker en het behandelproces. Samen kunnen we hun last verlichten en hen onvergetelijke ervaringen bieden.

Jouw bijdrage, jouw keuze. Elk bedrag, groot of klein, draagt bij aan onze missie om deze jongeren te helpen. Gebruik de knop hieronder en kies het bedrag dat voor jou goed voelt!

Mocht betalen via een Tikkie niet mogelijk zijn dan kun je ook een bedrag ook overmaken naar:

IBAN: NL86 RABO 0362 5071 98
t.a.v. Stichting Xenia's Wish
Laat een boodschap achter
Wil je een boodschap achterlaten? Gebruik dit formulier om je gedachten, wensen of ervaringen te delen.

Volg ons
Stichting Xenia's Wish