Inschrijven Actie - Stichting Xenia's Wish

Inschrijven Actie

Op 25 november vanaf 19.00 uur en 27 november vanaf 17.00 uur organiseert Stichting Xenia’s Wish een benefiet diner bij Grieks restaurant Irodion te Oosterhout. U bent welkom om binnen te komen tot 30 minuten na deze starttijden. Irodion was voor Xenia een speciale plek. Het was haar lievelings restaurant en hier heeft ze ook haar laatste uitje gehad voordat zij kwam te overlijden.

Het diner heeft als doel om geld in te zamelen voor onze stichting, zodat jong volwassenen die kanker hebben of last hebben van de gevolgen van kanker een mooie activiteit kunnen ondernemen samen met vrienden.

Het is een 3 gangen keuze diner dat plaatst vindt in restaurant Irodion in Oosterhout. Hierin zijn vegetarische opties meegenomen. Heeft u andere dieetwensen dan vernemen wij deze graag. Een ticket voor het diner exclusief dranken is €35,00 pp, een ticket voor het kindermenu inclusief toetje is €17,50.
U kunt een kaartje kopen door te betalen via onderstaande links en daarna het onderstaande formulier in te vullen.
Als u voor meer dan 4 volwassenen of voor een combinatie volwassenen en kinderen kaartjes wilt kopen dan verzoeken wij u om dat door middel van meerdere betalingen te doen

Betalen 1 volwassene                    Betalen 2 volwassenen
Betalen 3 volwassenen                    Betalen 4 volwassenen

Betalen 1 kind                    Betalen 2 kinderen

Vul na betaling het onderstaande formulier in:

Vrijdag 25 november (19.00)
Zondag 27 november (17.00)

Stichting Xenia's Wish gaat vertrouwelijk om met uw persoonsgegevens en neemt passende maatregelen om deze gegevens te beschermen. Wij gebruiken uw gegevens alleen om uw reservering te bevestigen.

Verstuur dit formulier alleen als u betaald heeft of dat van plan bent om te doen. Wanneer u niet betaald is uw ticket ongeldig